wtorek, 29 grudnia 2015

Regenerująca maska do włosów

Przez ostatnie kilka dni używałam suszarki i prostownicy, do tego nie miałam czasu na olejowanie i nakładanie masek przed myciem, dlatego postanowiłam wykorzystać czas wolny i zrobić coś dla włosów, bo są bardzo przesuszone.

Regenerująca maska do włosów:
1 żółtko
2 łyżki oleju kokosowego
1 łyżeczka oliwy z oliwek
1 łyżeczka mleka
1 łyżka miodu
Całość zagęściłam Kallosem keratynowym żeby maska nie spłynęła mi z włosów, ale można do tego wykorzystać każdą inną odżywkę.  





Nałożyłam gotową mieszankę pod foliowy czepek i trzymałam 2,5 godziny. Potem umyłam włosy i na pół godziny nałożyłam maskę John Frieda. Po spłukaniu zabezpieczyłam włosy silikonowym serum a przed rozczesaniem spryskałam je odżywką Gliss Kur. 

Oto efekt:


przed 
(końcówki ewidentnie przesuszone [choć o dziwo - niezniszczone i nierozdwojone!])

po

Różnica jest wyraźnie zauważalna. Końce są nawilżone i dociążone. Włosy lepiej się układają. Maskę bardzo łatwo wykonać więc myślę że będę robiła ją częściej :)


1 komentarz:

  1. kopara opada, efekt 'PO' jest już po 1 zastosowaniu? muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń