czwartek, 17 grudnia 2015

Haul kosmetyczny ezebra

1 grudnia hurtownia kosmetyczna ezebra.pl zorganizowała dzień darmowej dostawy. Wraz z Agnieszką dołączyłyśmy do akcji i postanowiłyśmy zamówić kilka kosmetyków.


Przesyłka dotarła do mnie z dużym opóźnieniem, ale było to spowodowane ogromną ilością zamówień, które otrzymali tego dnia. Na szczęście jest to bardzo solidna firma (już nie raz składałam u nich zamówienia i pewnie jeszcze wiele razy zrobię zakupy z tej drogerii) i w ramach przeprosin wysłali maile z przeprosinami oraz informacją, że na następne zakupy otrzymamy 10% zniżki. 

Co kupiłam?

1. Bronzer NYC 8,49 zł
Niedrogi, a polecany przez wiele beauty-blogerek.
2. Pomadka Makeup Revolution 4,89 zł
3. Cienie do powiek Astor (dla mamy) 3,70 zł
4. Błyszczyk Manhattan (nie ma już mojego ulubionego błyszczyka Miss Sporty) 3,79 zł
5. Pilniczek do paznokci 1 zł

Kosmetyki do makijażu przetestuję w święta.

Nie mogło oczywiście zabraknąć mojej ulubionej pielęgnacji czyli kosmetyków do włosów. Tym razem kupiłam Kallosa Multivitamin (9,96 zł), Garnier Ultra Doux z olejkiem awokado i masłem karite, gdyż przeczytałam o niej wiele pochlebnych recenzji. Odżywka ta ma świetny skład, dlatego myślę, że sprawdzi się doskonale na moich włosach. Zamówiłam też niezawodną wcierkę - Jantar (9,89 zł).




Bardzo serdecznie polecam zakupy w drogerii internetowej ezebra.pl 







2 komentarze: