czwartek, 7 kwietnia 2016

Kraków!

W niedzielę wraz z siostrą i jej narzeczonym wybraliśmy się w podróż do miasta królów - Krakowa. Według mnie jest to najpiękniejsze miasto w Polsce! :) Pogoda nam dopisała, o ile rano było dość chłodno, o tyle po południu było wręcz gorąco, a cały dzień świeciło piękne słońce.
Zwiedzanie zaczęliśmy od Wawelu. Najpierw jednak udaliśmy się na spacer nad Wisłę. Widoki w Krakowie są piękne i nie da się ich opisać słowami. 

Potem poszliśmy na Rynek Starego Miasta. Mieliśmy szczęście być tam o  12.00 toteż wysłuchaliśmy hejnału z Kościoła Mariackiego, który jak wiadomo grany jest o pełnych godzinach. Następnie poszliśmy na krótki spacer po Krakowie, wracając z powrotem na Wawel. Tam dojechał do nas na rowerze mój kuzyn, ponieważ mieszka bardzo blisko Zamku (zazdroszczę!). Razem ponownie udaliśmy się nad Wisłę, gdzie spędziliśmy chyba ze dwie godziny na pięknym słoneczku :) Było mnóstwo ludzi, spacerowały całe rodziny z dziećmi, można było zobaczyć wielu rowerzystów czy osoby jeżdżące na rolkach. Niektórzy nawet się opalali. Bardzo zazdroszczę mieszkańcom Krakowa, bo taki odpoczynek nad Wisłą to chyba wymarzone niedzielne popołudnie! :)

Kraków podoba mi się bardzo. Chciałabym tam kiedyś mieszkać, ale wiem, że to trudne do realizacji marzenie. Mimo to myślę że będę chociaż częściej odwiedzała to piękne miasto!

Na koniec porcja zdjęć:















plażing nad Wisłą

Bye, bye Cracow! :( 
See you soon!



39 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków jest piękny. Odkąd przestałam jeździć tam do szkoły,to rzadziej w nim bywam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj zgadzam się w 100% ! Najpiękniejsze miasto świata :)

      Usuń
  3. Byłam tylko raz w Krakowie a bardzo chciałabym wrócić ;c
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja byłam o jeden raz więcej niż ty :P Ja również bardzo chciałabym tam wrócić!! :)

      Usuń
  4. Kraków to przepiękne miejsce :) Jak na razie jeszcze nie byłyśmy, ale może w przyszłości. :) My obserwujemy i liczymy na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Koniecznie musicie się tam wybrać!
      Buziakuję :*

      Usuń
  5. Świetne miejsca , też mam w planach odwiedzieć Kraków
    super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zazdroszczę, chętnie wybrałabym się tak po raz kolejny :)

      Usuń
  6. Byłam w Krakowie raz, ale na pewno będę chciała wrócić ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze wypadku do Krakowa, bylam tam raz w zyciu :)
    świetna fotoleracja
    sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dwa, ale na pewno wkrótce wybiorę się tam po raz trzeci :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! Faktycznie Kraków jest jednym z najpiękniejszych miast zaraz po Warszawie ^^
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Kraków! Najlepszy! <3 Cieszę się, że dopisała pogoda podczas wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejszy na świecie! Zazdroszczę Ci niesamowicie :)

      Usuń
  11. Uwielbiam Kraków chciałabym tam pojechać kiedyś z moim chłopakiem. Cudowne zdjęcia.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybierzcie się koniecznie, czekam więc na fotorelację na Twoim blogu :)

      Usuń
  12. Kraków jest cudowny, szkoda, że tak rzadko tam jeżdżę :(
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, musimy więc zacząć wybierać się tam częściej :)

      Usuń
  13. Bede tam dopiero w listopadzie :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Krakowie tylko raz w życiu, bardzo piękne miejsce!
    Mam nadzieję, że wkrótce się tam wybiorę~:*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia, bardzo miło mi się je oglądało :) Ja nie lubię Krakowa XD

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Miło czytać takie kometarze ! :* :*
      PS: Jak można nie lubić takiego pięknego miasta? :)

      Usuń
  16. Kraków jest naprawde pięknym miastem :) Też marze o przeprowadzcce tam ;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam okazję tam być tylko raz, a wcale nie mam aż tak daleko ;)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, przecudowne zdjęcia ;)
    pozdrawiam http://maybesomethingbig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń