niedziela, 20 grudnia 2015

4 tygodnie z kozieradką - czyli o moich efektach z wcierką

Wcierki do włosów zmieniam z reguły co 3 tygodnie, ponieważ po tym czasie skóra głowy przyzwyczaja się i nie przynoszą one już tak dobrych rezultatów, ale ponieważ moja paczka z Jantarem przyszła dopiero niedawno, kozieradkę wcierałam o jeden tydzień dłużej.



Przeczytałam o niej w sieci wiele dobrego, dlatego postanowiłam przetestować ją na sobie. Niestety u mnie nie sprawdziła się w ogóle. Nie zahamowała ani trochę wypadania włosów, ani znacząco nie wpłynęła na ich porost. Pojawiło się u mnie dużo baby hair, ale nie wiem na ile jest to zasługa właśnie kozieradki, a na ile oleju rycynowego który także raz w tygodniu stosuję na skórę głowy. Ponieważ mam farbowane włosy, łatwo było mi zmierzyć ich przyrost po odrostach. Wyniki przedstawiają się następująco:

19.11 - odrost 2/3 cm
17.12 - odrost 3/4 cm

Czyli stosowanie 'wywaru' nie pomogło moim włosom urosnąć, ponieważ 1 cm przyrostu po miesiącu obserwowałam na swoich włosach także bez stosowania wcierek. Dam jej drugą szansę, kiedy skończy mi się Jantar.

Kozieradka ma dość intensywny zapach, bo pachnie (cuchnie?) rosołem, dlatego wywar najlepiej przygotowywać codziennie, ponieważ świeży nie wydziela zapachu.

Jak przygotowywałam wcierkę? Do kubka wsypywałam łyżeczkę nasion kozieradki, następnie zalewałam je wrzątkiem. Parzyłam pod przykryciem do wystygnięcia, po czym przelewałam do buteleczki po jedwabiu Marion, bo według mnie ma ona najwygodniejszy aplikator. Wywar wcierałam we włosy codziennie.

Jestem zawiedziona brakiem efektów u mnie, bo większość dziewczyn poleca tą kurację w walce z wypadaniem włosów. Widocznie mój problem jest zbyt poważny żeby poradziła sobie z tym sama wcierka. Rzeczywiście każdego dnia od jakiegoś czasu tracę niewyobrażalną liczbę włosów. Od dziś biorę tabletki biotebal, więc po miesiącu dam znać o efektach.

Teraz kozieradka znajdzie u mnie inne zastosowanie, nie zewnętrznie, a wewnętrznie, ponieważ jest ona polecana w przypadku braku apetytu, co niestety jest moim ogromnym problemem. Mam nadzieję, że chociaż w tym wypadku się sprawdzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz