piątek, 29 stycznia 2016

Zdrowie w szklance - czyli zielony koktajl z jarmużem

Cześć kochani :)
Dzisiejszy wpis bardzo krótki, ale myślę, że godny uwagi.

Przepis na bardzo pyszny, bardzo zdrowy i bardzo pożywny koktajl.

Wersja 1:
1 banan
garść jarmużu
mleko (lub woda, ja wolę z mlekiem, poza tym owoców nie powinno się mieszać z wodą, bo fermentują w organizmie :P ), ostatnio zastępuję się jogurtem naturalnym

Wersja 2 (same owoce):
1 banan
1 jabłko
1 kiwi
garść jarmużu
wszystko zmiksować w blenderze

Oczywiście przepisy modyfikujcie według Waszego uznania, każdy lubi coś innego :) Możecie dodać truskawki, borówki, maliny, pomarańcze i jakiekolwiek inne owoce. Podane wersje są przykładowe, wypróbowane przeze mnie. Pamiętajcie zawsze, żeby do swojego ulubionego koktajlu dodać tą garść jarmużu.

Dlaczego? Ano dlatego, że:
jarmuż ma więcej wapnia niż mleko, nie zawiera tłuszczu i ma dużo błonnika. To także dobre źródło żelaza, witaminy K i witaminy C i witaminy A, więc pomaga skórze, włosom i paznokciom :) zmniejsza ryzyko wystąpienia zawału i nowotworu, pomaga zachować sylwetkę fit  = same plusy!!

Bez obaw, wcale nie psuje smaku! Praktycznie go nie czuć.

Smacznego!




36 komentarzy:

  1. Chyba spróbuje , pysznie wygląda <3
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Post! and looks delicious :9 Thanks for sharing! ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie wyglada ;D
    musze spróbowac;d
    Obserwuje ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zielone koktajle :D
    Jarmuż mam w lodówce a że wcześniej nie miałam z nim doczynienia to nie wiedziałam co z nim zrobić aż do teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że nigdy nie próbowałam koktajlu z jarmużem :) pora wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zaczęłam robić takie koktajle :) Z jarmużem jeszcze nie robiłam a chętnie spróbuję :) Ocziwicie również obserwuję. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda i pewnie smakuje super :D i co najważniejsze od wiele lepszy od kupnych soków, czy słodkich koktajli - bo zdrowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam koktajle, samo zdrowie

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie przepadałam za takimi koktajlami, ale fajnie, że wrzucasz tutaj ten przepis i do tego wszystko tak dokładnie opisujesz c:
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://denseiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio często robię koktajle, a ten wygląda przepysznie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za tyle miłych słów. :)
    Ja również obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie koktajle to świetny sposób aby wprowadzić coś zdrowego do naszego życia, uwielbiam je pić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pysznie wygląda ! ;)
    Muszę spróbować go zrobić.

    zapraszam
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. przypomniałaś mi żeby wyciągnąć mój blender, haha. :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem stworzona do zdrowego odżywiania. Nie jestem w stanie przełknąć takich koktajli. Truskawkowy czy bananowy to co innego, ale takiego - nigdy w życiu ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie piłam, wygląda obiecująco :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda przepysznie. Jutro akurat będę na zakupach to kupię potrzebne produkty i zrobię sobie taki koktail *-*
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie, a ja na pewno się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie piłam, ale kto wie może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mam ochotę na koktajl (:

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Narobiłaś mi smaka ^^ muszę w końcu zainwestować w blender.

    OdpowiedzUsuń
  21. szpinak też się baaardzo nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię koktajle :)
    Dziękuję za obs i ja też już obserwuję :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się jak smakuje ten jarmuż, chyba się skuszę po tym wpisie na niego :D

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię jarmuż, ale jeść - taki świeży, chrupiący. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę spróbować apetycznie wygląda :) obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda bardzo pysznie :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda smakowicie! Aż mi smaku zrobiłaś na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda smakowicie! Aż mi smaku zrobiłaś na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda smakowicie! Aż mi smaku zrobiłaś na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba nie przekonam się do tego napoju :/

    obserwuje, może ty też?

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam koktajle wszelkiego rodzaju :)
    Kazdy przepis to dla mnie cos ciekawego i godnego sprobowania. Idę wyprobowac Twoj! :)

    Zapraszam do siebie :*
    www.drisstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń