sobota, 2 stycznia 2016

Sylwester 2015

2015 - to był wspaniały rok! Minął mi baaardzo bardzo szybko. Obchodziłam 18 urodziny, miałam zorganizowaną imprezę urodzinową, byłam także na kilku 18stkach u znajomych. Zdałam egzamin na prawo jazdy! Tegoroczne wakacje były dotychczas najlepszymi w moim życiu, bo bardzo dużo się działo. We wrześniu natomiast było wesele mojego brata :) Szczerze mówiąc nawet się nie obejrzałam, a tu już był ostatni dzień grudnia... Wczoraj zaczął się kolejny rok. Jak ten czas szybko leci!!! 

Sylwestra spędziłam w sporym gronie znajomych. Wynajęliśmy salkę i wszystko zorganizowaliśmy sami. Podobnie było dwa lata temu.


Jak przygotowywałam się na imprezę:
Dzień przed nałożyłam na włosy oleje. Rano je umyłam i nałożyłam pod foliowy czepek odżywkę Garnier Goodbye Damage. Trzymałam ją około 40 minut, w tym czasie wykonywałam inne czynności, m.in. kąpiel czy malowanie paznokci. Postawiłam w tym oczywiście na klasyczną czerwień. 

Kiedy włosy wyschły (bez użycia suszarki) wyprostowałam je (tak, wiem, grzech :D ale uważam, że przy różnych okazjach wręcz powinnyśmy sprawiać by nasze włosy wyglądały dobrze, a w moim przypadku jest to wtedy kiedy są proste. W końcu to włosy są dla nas, a nie my dla włosów!).

Potem makijaż. Na początku użyłam bazy. Podkład to niezawodny True Match (ja mam w kolorze N2, ale N1 byłby lepszy), puder Ingrid, eyeliner Essence, tusz Eveline (Magnetic Look, mój ulubiony!), bronzer NYC, róż Celia, cienie Astor, Avon i Miss Sporty. 




Sukienkę kupiłam na Allegro. Jest świetna, a kosztowała niewiele.

                                    


Tak udałam się na zabawę. Było bardzo fajnie :) Wytańczyłam się, porozmawiałam ze znajomymi których dawno nie widziałam. O północy wszyscy wyszliśmy na zewnątrz podziwiać fajerwerki i wypić szampana.


W Nowym Roku 2016 życzę wszystkim spełnienia marzeń, dużo szczęścia i cudownych chwil! Nowy rok to 365 czystych kartek. Tylko od nas zależy jak je zapiszemy :)

3 komentarze:

  1. Najlepszego w Nowym Roku :) Świetnie wyglądałaś :) ale z tak idealną figurą to we wszystkim będziesz wyglądała dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń