wtorek, 26 stycznia 2016

Organizacja kosmetyków do makijażu

Cześć! :) W dzisiejszym wpisie pokażę Wam jak zorganizowałam swoje kosmetyki do makijażu.

Oczywiście marzę o bardzo popularnej toaletce z Ikei, ale to może w przyszłości :) Rozwiązanie, które Wam pokażę jest zarówno dla osób, którym szkoda wydawać (niemałe) pieniądze na toaletkę, jak i dla tych, które po prostu nie mają w swoim pokoju miejsca na wstawienie dodatkowego mebla. A wiadomo, makijażówkę trzeba gdzieś przechowywać.

Moje kosmetyki podzieliłam na kategorie i ułożyłam je w minikomodzie MOPPE z Ikei, którą nie tak dawno zakupiła mi Siostra. Link do niej macie tutaj. Poprosiłam Tatę, żeby pomalował mi ją na biało i tak oto prezentuje się efekt:






Jestem bardzo zadowolona z takiego rozwiązania :) Nie mam nawet miejsca w pokoju żeby to gdzieś ustawić, a wielka szkoda bo specjalnie kazałam pomalować na biało, żeby pasowała mi do granatowych ścian w pokoju :P Może jak będę miała więcej wolnego czasu to coś wymyślę. Póki co moją "toaletkę" wraz z pędzlami, opakowaniem na soczewki kontaktowe i płynem do demakijażu umieściłam w szafce. 





***


w pierwszej szufladzie trzymam podkłady:

 w drugiej tusze do rzęs, kredki, eyelinery:


 w trzeciej puder, róż, bronzery, korektory i cienie do powiek:


 w czwartej szufladce trzymam produkty do ust - balsamy, szminki, błyszczyki:


 w piątej matujący żel do mycia, krem, bazę pod makijaż i gumki do włosów:


a w ostatniej patyczki higieniczne i pensetkę do brwi: 


Takie rozwiązanie nie jest bardzo kosztowne, a za to wygodne i praktyczne :)



77 komentarzy:

  1. świetne rozwiązanie! :) wszystko jest poukładane i na swoim miejscu :) u mnie kosmetyki lądują w komodzie, ale też muszę zakupić podobne pudełko żeby się tak nie "walały" :P hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie też tak było a potem niczego nie mogłam znaleźć :D

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł:) ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komódka! idealne wymiary. A pojemniczek na pędzle to doniczka? :) mam podobną :) Pokaźny zestaw kosmetyków, moja 'kolekcja' ogranicza się do podkładu, tuszu do rzęs i ulubionych pomadek Golden Rose :)
    ps. zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam doniczkę ale okazała się za duża, więc wybrałam świecznik :P jest naprawdę super :) Pomadki Golden Rose muszę przetestować koniecznie, słyszałam o nich wiele dobrego, ponoć jakość porównywalna do MACa!

      Usuń
  5. świetnie ! obserwuje ;) http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna te półeczki z Ikei! Idealnie by mi pasowały do mojej toaletki, bo kosmetyki na wierzchu + kot to złe połączenie :< a tak miałabym wszystko pochowane. Skocze chyba do ikei serrioo :D

    PS tez zaobserwowałam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj znam to, też mam kota :D myślę, że warto mieć schowane, bo pod wpływem słońca kosmetyki mogą się psuć :P

      Dziękuję, buźka :*

      Usuń
  7. Świetny ten organizer na kosmetyki, sama w najbliższym czasie planuję taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe i proste rozwiązanie :D

    Wspólna obserwacja ? Ja już dodałam Cię do obserwowanych

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetna organizacja, wszystko sie pomieści :)
    Super blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam taką komodę co prawda wykorzystuję ją do przechowywania innych rzeczy ale i tak się super sprawdza :) moja jest troszkę większa i ma inny rozstaw szuflad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście te komódki są super i mają wiele zastosowań :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny pomysł ;) Ja póki co do przechowywania kosmetyków wykorzystuję pudełka po beGlossy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rozwiązanie na organizację kosmetyków, podoba mi się :)

    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i daj znać, a ja od razu się zrewanżuję.
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta twoja mała komoda ;) Ja mam takie małe organizery z ikei i poukładałam je w jednej z szuflad i teraz nic mi się nie gubi!Co powiesz na wspólną obserwację, daj znać u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała toaletkę z szufladą (marzenie! ale kiedyś na pewno ją kupię :P ) to też kupiłabym organizer z ikei bo są świetne :)

      Usuń
  14. Świetna organizacja :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu + Zapraszam na konkurs ! Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne :)
    Również obserwuje
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna organizacja :) Na pewno skorzystam z tych porad :)
    Obserwuję i liczę na mały rewanż ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    kinga-kierkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł, ja marzę o takim pudełku z plexi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, można je wykorzystać na wiele sposobów! :) Mnie by się przydało jeszcze jedno, na biżuterię.

      Usuń
  18. Genialny pomysł!
    Ale nawet na taką małą szafeczkę nie mam już miejsca w pokoju :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja też nie mam jej gdzie ustawić dlatego wylądowała w szafce, a szkoda bo po to ją malowałam żeby ładnie wyglądała w pokoju.

      Usuń
  19. Super ta minikomoda!
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no kochana w pełni zazdroszczę tej komody ♥ nie dość, że praktyczna to tak uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest taka komoda :)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że przemalowałaś ją na biało, nabrała zupelnie innego efektu- kojarzy mi się ze stylem skandynawskim, w ktorym wlasnie planują urządzić sobie sypialnię :)
    Swoją drogą nie cale 40 zl za nią, to wcale nie dużo, a jaka praktyczna jest- sama chętnie sobie taką sprawię, bo moje kosmetyki walają się po calym pokoju, nie mają swojego konkretnego miejsca wlasnie grrrr

    świetny pomysl :)

    pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, wygląda dzięki temu zdecydowanie lepiej! No i uwielbiam białe meble :) Cena rzeczywiście bardzo przystępna. Polecam, do ułożenia kosmetyków się bardzo przyda i zobaczysz że ułatwi Ci to potem robienie makijażu, kiedy wszystko jest na swoim miejscu :*

      Usuń
  23. Też marzę o tej toaletce z Ikei :) ale to rozwiązanie tez jest super :)
    Zapraszam do siebie na fajne makijaże http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy takie samo marzenie :) Póki co trzeba wykorzystywać inne rozwiązania, między innymi właśnie to :)

      Usuń
  24. Cieszę się, że się spodobało. Też będę zaglądać :) A no i przybijam piątkę za nazwę bloga :)
    www.dziewczynabezchlopaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny blog :))
    obserwuje i licze na to samo :D
    paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na serio fajny pomysł.
    Fajny pomysł, bo wszystko jest poukładane i wiesz gdzie co leży.
    Również obserwuję.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta minikomoda :D mi też by się taka przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko na swoim miejscu. Ja również muszę mieć porządek w kosmetykach dlatego podobają mi się takie "szafeczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super te szufladki też by mi się przydało jakieś jedno miejsce na wszystko bo walaja się po całym pokoju

    Proponowała obserwacje ją już obserwuje jako Sara Ś ,czekam na Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie proponuję wybrać się do Ikei :)

      Usuń
  31. bardzo fajny pomysł :) dobrze się zorganizowałaś:)
    +co powiesz na wzajemną obserwację? zaczynam i zapraszam do mnie :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Super rozwiązanie :)

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. dzięki za obserwacje mojego bloga ja również już obserwuję twój. Pozdrawiam Julia :* z http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja już za niedługo będę miała swoją własną toaletkę dlatego myślę, że wszystko w niej pięknie poukładam

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie masz wszystko zorganizowane. :)
    Ja również trzymam pędzelki w metalowym pojemniczku. :)
    Obserwujemy/ :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł, super wszystko masz uporządkowane :)
    Pytałaś o wspólną obserwację: ja już zaobserwowałam, teraz Twoja kolej :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć kochana,
    pytałaś mnie o mój adres e-mail w związku z wyborem studiów - podaję: louiseoffline@gmail.com Czekam na Twoją wiadomość i dodaję do obserwowanych! Buziaki
    plummyblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie wszystko na swoim miejscu ;d
    mogę prosić o poklikanie u mnie w linki?:D
    Obserwujemy?:P
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/newdress-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pomysły na pewno wykorzystam :) co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz obserwuje. Pozdrawiam cieplutko myszko i zapraszam do mnie ;*
    dziewczynazezdjecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł! Też mam na kosmetyki szafkę z szufladkami - taką z Ikei. :-) Szufladki pozwalają utrzymać względny porządek w tych "zasobach".

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny post. Podoba mi się to jak wszystko jest zorganizowane. Ogólnie poszukuję takiej szafeczki, znalazłam niedawno podobną, ale była dość droga :(
    Blog super ;) Obserwuję i liczę na rewanż ;*
    http://bandzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post! Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)
    http://life-by-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń