środa, 30 marca 2016

Maska Biovax naturalne oleje

Maski Biovax to produkt wręcz kultowy w sferze włosomaniaczek. Prawie każda testuje, bądź testowała tytułowy produkt. Wreszcie przyszła pora i na mnie. Do zakupu przekonała mnie moja ciocia, która ma włosy takie same jak ja - kręcone i suche. Właściwie udałam się do Super Pharm po maskę właśnie z myślą o cioci - i do niej ta maska powędruje, choć i ja na pewno zakupię własną, kiedy skończę posiadane już kosmetyki.
Kiedyś testowałam te maseczki, ponieważ były dostępne w saszetkach w Biedronce (ok. 2 zł). Wtedy jednak nie pielęgnowałam włosów świadomie, toteż mniejszą uwagę zwracałam na działanie produktów. Teraz, z o wiele większą wiedzą i doświadczeniem we włosowej dziedzinie, zabieram się za test maski BIOVAX NATURALNE OLEJE (argan-makadamia-kokos).

1. Opakowanie:




W bardzo ładnym papierowym pudełeczku kryje się słoiczek z maską. Opakowanie zachęca do kupna, wygląda bardzo ładnie, nie jest tandetne i kiedy bierzemy je do ręki, mamy już wrażenie że trzymamy solidny produkt o wspaniałym działaniu.

W pudełeczku oprócz samej maski znajdziemy też foliowy czepek oraz próbkę eliksiru wygładzająco - nawilżającego.


2. Co obiecuje producent?




3. Cena:
Zapłaciłam 17 zł w Super Pharm.

4. Konsystencja:
Maska ma bardzo treściwą, zbitą, kremową konsystencję. Takie właśnie lubię najbardziej, bo wiem, że zadziałają na moje suche włosy! :)




5. Działanie:
Najważniejszy punkt. Maskę nałożyłam na włosy po uprzednim umyciu ich szamponem Alterra i odsączeniu z wody. Wczesałam ją grzebieniem i trzymałam bardzo długo, bo aż godzinę! Tak, wiem, że wystarczyła by połowa tego czasu, ale zajęłam się lekcjami i dlatego zeszło mi tak dużo czasu. Już przy spłukiwaniu jej czułam, że włosy są bardzo miękkie i jedwabiste. Kiedy schły dalej były gładziutkie. Po wyschnięciu okazuje się, że w ogóle się nie puszyły, a z tym zawsze miałam największy problem! Do tego pachną obłędnie i są bardzo mięciutkie :) Istny efekt WOW po zaledwie jednym użyciu. 

6. Podsumowanie:
Nie bez powodu produkt ten jest laureatem takich nagród jak: 
- Najlepsze w Polsce
- Laur Konsumenta 2012
- Dobra Marka 2011
- Odkrycie 2010
- Laur Konsumenta 2008

Jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu i na 100% do niego powrócę. Polecam szczególnie dziewczynom z włosami suchymi i puszącymi się. Pozostałe z Was mogą próbować inne maski z tej serii, bo jest ich bardzo dużo i każdy znajdzie coś dla siebie! :)

Buziaki i do napisania! 


14 komentarzy:

  1. Mam mocno puszące się włosy, chyba muszę sięgnąć po tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz takie same włosy jak moje, to na pewno się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Cały czas mam jakąś maskę z biowax i na prawdę są super :) Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie muszę przetestować pozostałe! :)

      Usuń
  3. Wydają sie dość dobre.

    the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nigdy nie zwracałam uwagi na stan moich włosów, zawsze tylko je podcinałam. Ale może taka maska to będzie ulga dla moich włosów, w końcu o nie zadbam.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo podziwiam! ja już mam bzika na punkcie włosów! :D

      Usuń
  5. wow muszę wypróbować tą maskę, moim wielkim problemem jest właśnie puszenie się moich włosów :)
    http://makelifeawsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie szukam jakiejs dobrej maski do wlosow, twoja recenzja mnie zachecila do przetestowania;)
    co powiesz na wspolna obserwacje;)? jesli tak to zacznij a napewno sie odwdzięcze;) http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj koniecznie i daj znać jak wrażenia :) już zaglądam :)

      Usuń
  7. Mam nadzieje, ze w koncu uporam sie z moją szopą ;3
    pozdrawiam
    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z pewnością! a wiem doskonale jakie to trudne :)

    OdpowiedzUsuń