niedziela, 13 marca 2016

Wizyta w domu dziecka, domu pomocy społecznej i hospicjum

Kochani, w miniony piątek miałam okazję uczestniczyć w bardzo poruszającej wycieczce do miejsc, których nazwy widnieją w tytule wpisu - domu dziecka, domu pomocy społecznej i hospicjum. Pomimo lęku przed podróżą (nie mogę jeździć autobusem) udałam się wraz ze szkołą do Częstochowy. 
Jako dziecko oglądałam z mamą program na TVP2 "Kochaj mnie". Pokazywał on losy dzieci z domu dziecka. Był bardzo przejmujący, jednak ze względu na swój wiek nie rozumiałam za wiele. Pamiętam jednak, że bardzo współczułam tym dzieciom. Teraz, będąc już osobą dorosłą, miałam możliwość zobaczyć jak to wygląda na własne oczy.

Ten dzień był bardzo intensywny, ciężki i przytłaczający, ale niezwykle uczący. Zobaczyliśmy cierpienie wielu ludzi, zarówno tych malutkich jak i starszych. To bardzo dobra lekcja życia, którą zapamiętamy na długo.



Zapraszam na relację z tej wizyty na bloga Agnieszki - KLIK !
Aga bardzo dokładnie i dosadnie opisała nasze wrażenia.



Nauczmy się doceniać to co mamy - szczęśliwy dom, kochającą rodzinę, wspaniałych przyjaciół. Szanujmy swoich najbliższych, i cieszmy się z każdego dnia, a przede wszystkim - pomagajmy!!!


11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, cieszę się, że uczestniczysz w takich wydarzeniach i jesteś za pomaganiem :)
    Popieram !
    Obserwuję
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie misia :3

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie często nie doceniają tych najważniejszych wartości jak zdrowie, rodzina, przyjaciele, dopiero jak spotka ich nieszczęście dostrzegają ile stracili... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym programie. Oj, to musiała być piękna wycieczka, nie wątpię, że również bardzo emocjonująca. Właśnie! Powinniśmy doceniać to, co mamy. Nie wiadomo, ile to przy nas jeszcze będzie. Obserwuję. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Doceniam moją rodzinę, kiedyś też odwiedziłam dom dziecka w łoniowie <3 Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda świetna wycieczka, warto doceniać co się ma :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, to piękne ze strony szkoły i wgl:)

    Zapraszam do siebie! Komentarze i obserwacje mile widziane ^^ http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sprawa taka wycieczka, mozna sie duzo nauczyc bedac w takich miejscach..

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam na nowy post :) jesli Ci sie spodoba to zaobserwuj, to duza motywacja dla mnie poniewaz dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie takie powinny być wycieczki, uczące. A nie ciąganie osób po starówce bo opłacony jest przewodnik ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy post! daje dużo do myślenia!
    zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa inicjatywa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taka formy pomocy, Bardzo ładny gest :)

    OdpowiedzUsuń