poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Włosowe nowości - czyli haul!

Wraz z wiosną przyszła pora zmian w pielęgnacji włosów. Wkrótce będą przechodziły zabieg rozjaśniania, dlatego postanowiłam kupić nowe produkty, które pomogą mi przywrócić je do porządku. Poza tym bardzo lubię testować i sprawdzać nowe kosmetyki, a to jest doskonała okazja.


Część z produktów, które Wam dziś pokażę, miałam już okazję używać. Myślę, że recenzje większości z nich pojawią się na blogu.

1. Woda brzozowa ISANA (Rosmmann)


500 ml

OD PRODUCENTA:
- z pantenolem
- do włosów normalnych i z łupieżem
- odświeża
- nie zawiera tłuszczu

DZIAŁANIE PIELĘGNACYJNE:
Woda brzozowa ISANA zawiera wysokowartościowe ekstrakty z liści brzozy, które intensywnie pielęgnują włosy normalne i z łupieżem oraz rewitalizują skórę głowy. Prowitamina B5 wzmacnia włosy i nadaje im połysk.
- poprawia ukrwienie skóry głowy
- zapobiega szybkiemu ponownemu przetłuszczaniu się włosów
- wzmacnia i pielęgnuje włosy
- nadaje włosom połysk i większą objętość

WGLĄD NA SKŁAD:


Woda brzozowa ISANA jest więc gotową wcierką do włosów. Jej ogromnym plusem jest na pewno cena - w promocji 3,99zł za 500 ml! 

W dni kiedy nie myję włosów wcieram ją samą w skórę głowy, natomiast przed myciem mieszam ją przed nałożeniem z drożdżami (więcej o tym wkrótce na blogu). Póki co stosuję ją za krótko by ocenić działanie, choć zauważyłam, że wygładza włosy. 

2. Koncentrat przeciw wypadaniu włosów RADICAL MED





Od dawna walczę z wypadaniem włosów, więc pokusiłam się na tą wcierkę. Używam jej dopiero tydzień (zgodnie z zaleceniem producenta należy wcierać ją regularnie przez 4 tygodnie) a już zauważyłam mniej włosów na szczotce po czesaniu!

3. Szampon pielęgnujący i odżywka NIVEA REPAIR&TARGETED CARE (włosy suche i łamliwe)


Jest to stosunkowo nowa seria. Najpierw zobaczyłam ją u GlamPauli, która jest ambasadorką Nivea. Film o tych produktach u Pauli zobaczcie TUTAJ. Potem zaczęli reklamować tą serię w telewizji. 
Trafiłam na świetną promocję w SuperPharm - kupiłam tylko szampon a odżywkę dostałam za grosz! Warto polować na takie okazje :)

4. Szampon, odżywka i maska bio-owoc granatu i bio-aloes - seria do włosów suchych i zniszczonych ALTERRA (Rossmann)



Postanowiłam przetestować całą serię, dlatego zakupiłam wszystkie trzy produkty, aby zapewnić włosom kompleksową pielęgnację. Kosmetyki ALTERRA słyną z dość naturalnych i delikatnych składów, dlatego bardzo liczę na ich dobry wpływ na moje włosy :)

5. Odżywka z olejami DOVE



Liczę na to, że po rozjaśnianiu dociąży i nawilży moje przesuszone włosy.


6. Błyskawiczna odżywka intensywnie nawilżająca MARION


Nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez odżywki w sprayu bez spłukiwania, którą zawsze aplikuję na nie przed rozczesywaniem. Tym razem wybrałam Marion, ponieważ zachęcił mnie napisem "intensywne nawilżenie" a jak już doskonale wiecie zmagam się z mega suchymi włosami.

7. Olejek indyjski KHADI



Chyba najważniejszy produkt całego mojego kosmetycznego haulu! Nad olejkiem rozpływają się wszystkie włosomaniaczki, dlatego mam nadzieję, że sprawdzi się też u mnie. Cena nie zachęca, jednak ja zakupiłam go na pół z siostrą. Nie wiem gdzie można go kupić stacjonarnie, jednak nie ma problemu z dostępnością przez Internet. 




8. Maska KALLOS Caviar
To także stosunkowo nowy produkt kultowej firmy KALLOS. Na temat tej maski jest póki co mało recenzji. Jestem bardzo ciekawa jej działania na moje włosy. Jedyne co mi w niej przeszkadza to zapach - według mnie jest za bardzo chemiczny.


To już wszystkie produkty z mojego wiosennego haulu. Testowałyście któreś z nich? Jestem ciekawa Waszych opinii! 

Buziakuję :*

22 komentarze:

  1. Ile dobroci :)
    Używam tego szamponu z Nivei :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku ! :) Ile cudownych produktów :) Jesteśmy ciekawe olejku :) Zapraszamy ;3 https://ask.fm/rozalia083

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobycze ja właśnie testuje odżywkę z Nivea :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Także używam wody brzozowej :) mi włosy się po niej aż tak nie przetłuszczają:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki, niektórych miałam okazję użyć i super się sprawdziły.
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam szał na punkcie włosów, ale muszę przyznać, że nigdy nie stosowałam żadnego kosmetyku z tego posta... Ale Ty mnie zachęciłaś i muszę ich spróbować :)

    Pozdrawiam gorąco :)
    www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie produkt Mariona ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Alterra! Super haul! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tego szamponu z nivea i mi się sprawdza idealnie.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam odżywkę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niczego nie używam, ale dzięki twojej recenzji produktów mam zamiar kilka z wymienionych produktów kupić :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam nigdy tych kosmetyków, ale jestem ciekawa ich :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zaciekawił mnie ten olejek. Pomyślę nad jego zakupem.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny olejek ;)
    Woda brzozowa... Hmm, zaciekawiłaś mnie ;)
    Obserwuję
    Pozdrawiam!
    Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post, ciekawi mnie ta maska do włosów chętnie bym wypróbowała jej działanie ;)
    Zapraszam na nowy rozdział, mam nadzieję że mnie odwiedzisz http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post, najbardziej przemawia do mnie olejek khadi. :) Zapraszam do mnie :) http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham czytać takie posty, a co do wody brzozowej to jest świetna.
    chyba wypróbuje ten radical bo bardzo mi włosy wypadają:c
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację-zaobserwuj mnie i daj mi o tym znac:)
    http://karolinastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię tę odżywkę z Nivea. Świetne nowości :)
    Kochana, byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u mnie w linki. Za podanie przynajmniej 3 cen odwdzięczam się obserwacją i poleceniem bloga w następnym poście
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam szampony z nivei tak pięknie pachną! Pisałaś, że oddajesz obserwacje, ja już obserwuję ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam olejek Khadi jeszcze w starym opakowaniu i bardzo go lubiłam. ;] Co do wody brzozowej to niestety trochę wysuszyła mi skórę głowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo... kiedy używałam jej solo wysuszała, ale z drożdżami jest ok :P

      Usuń